Det finns ofta något bra i det dåliga

Idag är det en sådandär kall klar höstdag då kylan biter i kinderna samtidigt som solen värmer ryggen. Jag vill passa på att vara ute och traska så mycket som möjligt nu innan den förhatliga snön kommer och knaprar på min heliga frihet! Snö ändrar hela min världsbild. Den tar bort konturer och trollar bort kanter och referenspunkter, inget blir sej likt! Ena dagen är snöhögen här för att två dagar senare va där! Snö är helt enkelt något dåligt! SÅ, jag måste få min hund snart som kan hjälpa mig med kanter och referenspunkter, som kan hjälpa mig behålla friheten! Eller, det finns faktiskt några bra saker med snö. Slalom! En nypistad backe på en solig fjällkant går inte av för hackor! Var dock alldeles för länge sedan jag åkte slalom nu, jag har lite problem med att hitta någon bra följeslagare. Så om någon vill ha en riktig utmaning kan ni ju höra av er till Östlund. Modig, vild, snabbåkande slalomguide sökes till fartgalen blinning! Se vad snabbt det gick att hitta något positivt i något dåligt!



Kommentarer
Postat av: My

Wey!! :D det är du duktig på! Tack för att du gav mig inspirationen till att också lära mig det :)

2008-11-22 @ 01:26:50
URL: http://mysanb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0