frågvis

dagens frågor:

Hur handlar man med aktier?! (vill bli rik och jobba lite)

Ska jag söka ledsagning via LSS eller SOL? (vill inte springa in i fler stolpar när jag tränar)

Varför blir man (jag) konstig i mage av kaffe?

Varför ingår inte "handikappkunskap" som en obligatorisk kurs på lärarpogrammet? (Totalt obegripligt!)

Vad vill jag göra av mitt liv? (den ständigt återkommande)

Varför har jag huvudvärk?

Vad är det som händer kemiskt ikroppen då jag får en "musikkick"?

Hur gör man för att förstå sig på XY-släktet???


Hur ska jag bära mig åt för att komma in på skolan jag vill gå nästa år?

Och såklart, när ska jag få min hund!!?


Kommentarer
Postat av: ¨Katarina

Heej! En massa frågor, du... Kan iaf svara på den om kaffet: du är otränad!! Musikkicken: lääängtar efter den, hoppas på lördag (670 pix, bara... för 2dagars, måste ju finnas 1dags!!)

Angående frågorna; en vis man sa att man inte ska förstå allt... Lita på det! Höres om lördag.

//K

2008-10-21 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0