Hon som ska göra intagningsprov

Imorgon bär det av till skåne, Glimåkra. Intagningsprov, feber, hosta och snorsnorsnor. Inte de bästa förutsättningarna men det är bara att göra det bästa av situationen. "snälla snälla snälla"! Låt det gå bra! Detta är så otroligt viktigt för mig så det finns inte. Som tur är ska min Lanavovve vara med och det känns bra. Igår fick jag en älska-hund-atack så att jag blev alldeles tårögd. Vi var i stan hos min goda vän A  och Lana var lite orolig för att hon inte riktigt visste vad som gälde. DÅ kom hon och lade sig med huvudet i mitt knä med fullständig tillit... En väldigt häftig känsla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till nu Ida, jag håller alla tummarna hårt hårt för dig!

Kram

Lisa

2009-04-18 @ 19:30:56
Postat av: C

Vi här nere i söder håller alla tummar o tår för dej! Vet att du är grym visa dom bara! kramar

2009-04-19 @ 18:10:02
Postat av: vispen

Vad var det för intagningsprov? Hoppas det gick bra:) Du var hur bra som helst i helgen! Jag vill bli lika bra som du!

2009-04-30 @ 22:40:02
URL: http://Http://www.vispen91.blogg.se
Postat av: Johan

Vad var det för intagningsprov?

Ja, ibland är det mysigt med hundar, jag funderar på det där med ledarhund, men jag är ju en kattmänniska, så jag vill ju ha båda... =)

2009-08-17 @ 18:43:30
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0