Hon som grattulerar

Denna blogg har en trogen läsare som kikar in med jämna mellanrum för att se om det har dykt upp något nytt. Detta inlägg är tillägnad denna läsare!

 

Läsaren i fråga är en av de finaste, gulligaste, snällaste och varmaste personer jag känner. Jag har den stora förmånen att få ha henne som min alldeles egna farmor! Hon är en sådan där farmor som alla borde ha. En sådan farmor som alltid ha funnits nära och som alltid har haft en varm kram och fika redo när helst något hungrigt barnbarn har stormat in. En farmor som alltid har ett skratt nära till hands och som definitivt inte har blivit någon gnällkärring trotts gammeldommens obevekliga krämpor. En farmor som har varma snälla händer, En farmor som är lite väl ampen (jämtländskt ord för orolig) för sina nära och kära försitt eget bästa. Denna farmor fyller aktningsvärda 80 år idag och det känns jobbigt att inte vara hos henne och få ge henne världens största grattiskram, men här kommer istället en virtuell sådan! STORT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FARMOR, DU ÄR BÄST!

         


Kommentarer
Postat av: vispen

Vilket fint inlägg, jag säger grattis till din farmor och grattis i efterskott till dig! Kram

2011-05-23 @ 15:49:38
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Shass

Jag instämmer med föregående talare! Väldigt fint inlägg och grattis till Ida-farmodern!

2011-05-23 @ 22:13:41
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har den bästa farmorn i hela världen! :)

2011-05-26 @ 21:07:27
Postat av: skogsfrun på dal

Efter första meningen hajade jag till, trodde du menade MIG, haha. Jag är bara en farmor men hade gärna varit mormor till en sån toppentjej som du;-)

2011-06-02 @ 17:22:24
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0