Hon som bara tänker på hund!

Nu har jag lite mer info om vovven! Hon heter Lana och inte Låna som jag trodde. Såhär skriver dresören om henne: " Lana kommer inte från vår kennel utan är född i värmland. Hon är 60 cm hög och 27 kg tung. Hon är samarbetsvillig och en allmänt trevlig hund. Hon är mittemellan i färgen med svart sadel och gulbruna ben och huvud. Nospartiet är mest svart. Hon har ganska lång svans och en lagom fluffig schäferpäls. Hon är öppen och spontan och inte skällig. Hos oss har hon trivts bra i familjen med våra 3 barn och den lilla australiska terriern vi har. Hon har ett bra bildminne och ett bra tempo." Så långt låter det ju väldans bra! Fortsättning följer!


"


Kommentarer
Postat av: Malin Strandh

Oooh, jag blir så glad för din skull Ida .. =) Längtar tills vovven kommer hit .. Gud så underbart ! .. KRAM KRAM

2008-12-11 @ 19:42:09
Postat av: Rafael

"I thought she was normal" Oh, jag skäms fortfarande :S uhuhuhuh



Har du nån hund till Sandy? Hon vill också tänka lite på hundarna.

2008-12-15 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0