kvällsleda

Tisdagskväll i Strömsund. Intet spännande händer! Inga mystiska små gröna gubbar springer förbi min husknut och ingen prins på sin vita häst heller. Jag är just hemkommen från pigg och frisk där jag tillbringar ett x antal timmar i veckan. Det är skönt att träna tills man nästan håller på att spy.. Jo, det är faktiskt det. När endorfinerna strömmar till är det riktigt härligt! Idag var det magen som fick sig en omgång. Men jag tränar nog mest för att jag inte har så mycket annat att pyssla med. Jag vill ha mer musik!!! EN kväll i veckan är alldeles för lite! Nej fy vad oinspirerad jag känner mig. Jag har ingen bra bok att läsa heller! Det är ju katastrof! Boktips mottages tacksamt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

desperate housewifes, dock ingen bok, men men :P

2008-11-11 @ 20:40:01
URL: http://amandaskleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0