imorgon bär det av!

En hel dags showdowntävlande är nu till ända och jag är nu helt enkelt FETtrött! Ska alldeles strax gå och nanna och förhoppningsvis lyckas med att somna. Min mage är full av fladdrande fjärilar! Vissa ljusa och förväntansfulla, andra vassa och riviga. Östlund är nervös! Imorgon 05.45 kommer min kära Anna och kör mej till flyget. Idag har jag faktiskt träffat en ledarhund och jag blev som vanligt blixtförälskad. Det är något speciellt med en skuttande mjuk labrador som man kan krama, jag blir liksom varm och lugn i hela kroppen. Det är väl den där självklara tilliten som jag faller för. Men tävlingsledarna blev lite irreterade tillslut när de fick dra mej upp från golvet och hunden till varända match. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ges möjligheten att själv få äga en sådandär drägglande, skuttande mjuk go vovve! Nu ska jag sova! Rapport kommer förhopningsvis imorgonkväll. God natt!     


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej goungen!

Så du har också ramlat ner i bloggträsket?

Vad spännande det låter med vovven. Jag hoppas verkligen också att du får den möjligheten att få en sån go ledsagare och vän.

Må så gott så länge!

Kram Gilla

2008-10-06 @ 19:39:43
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0