Hon som hundjobbar!

Nu är det tredje natten som jag lägger mig med en hund nedanför sängen! Mina tre dagar med vovven och instruktören kan nog sammanfattas med orden FANTASTISKT och SKITJOBBIGT! EN längre redogörelse kommer senare! En uppmaning till de som kan tänkas läsainnan jag går och sover: Om ni möter mig och har en hund med, berätta då gärna det för mig så jag har en chans att säga till eller berömma min hund om hon gör rätt, eller så jag bara vet varför hon eventuellt blir okonsentrerad. Uppmaning nummer två: Prata aldrig med min hund när hon har sin vita sele på sig, då jobbar hon och behöver som alla vi andra få arbetsro för att kunna sköta sitt jobb. Prata istället gärna med matte! J Gonatt gonatt! Nu ska jag ge min uttröttade hjärna en chans att ta igen sig lite!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0