hon som har hundlängtan!

Nu har det efterlängtade jullovet äntligen kommit och vi är nog en hel del som pustar ut över det. Nu springer alla omkring på byn som slackträdda julskinkor och jagar desperat efter de sista julklapparna istället. Hallå folket, vila nu för tusan! Själv har jag varit och lånat mig en hel drös med böcker och sitter nu med massa tända ljus och lyssnar. Jag längtar också något fruktansvärt efter hunden! Tänk när hon ligger här och värmer mina kalla fötter efter en lång härlig vinterpromenad. ÅÅÅH! Är man så här när man väntar barn också? Man blir så otålig och det känns som ljusår bort med 5 veckor. Lana Lana Lana! Jag vill att du ska komma så vi får börja den långa resan  mot att bli världens bästa ledarhundsekipage! Jag vill få köra ansiktet i din gosiga päls och ge dej all min hundkärlek! Få krama en stor go vovve, min vovve!

   


Kommentarer
Postat av: ronja

åhh! ska du få en hund :D gud vad mysigt :D hoppas att allt e bra med dej :) kram

2009-01-06 @ 01:33:28
URL: http://ronjanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0