Hon som bussgarvar

Igår var jag till den stora staden Östersund och på bussen hem blev jag åhörare till ett ytterst roande samtal. Jag satt på platsen längst bak bbredvid toan och mitt i ödemarken blev en liten unge uppenbarligen väldigt kissnödig, hon och hennes mor kom i flygande fläng genom gången och in på den minimala busstoaletten. -Mamma, du ser så rolig ut! Sedan följde ett gapskratt som inte var av denna värld! Ni vet ett sådantdär gapskratt som bara en liten unge kan frambringa.  Gissa om jag har funderat på vad som egentligen hände på den där lilla toaletten. Mammans rumpa kanske gungade utanför ringen eller så ramlade hon av sitsen. Jag kunde då inte sluta att fnittra på bra länge! J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0